subota, 16. prosinca 2017.

Što bih htio postati kad odrastem

Dobar den ovaj post je posvećen onome što bih htio postati kada odrastem. Kada odrastem htio bih postati pilot ili informatičar. Želio bih postati pilot  / lovac zato jer mi se sviđa to što letiš iznad oblaka ili pucaš po nekome ... Osim pilota htio bih i graditi avione zato što to onako je fora ti sagradiš avion u koje lete na tisuće ljudi godišnje. U slučaju da se avion sruši preuzimaš odgovornost. Moji najveći uzori u zrakoplovstvu su braća Wright zato što su prvi došli na ideju letenja. Te su mi drage također akrobacije koje ljudi izvode sa avionima. Dok sa druge strane volio bih postati informatičar jer mi je  zabavno gledati kako neki ljudi programiraju neke programe ili učine nešto važno što je zauvijek promijenilo svijet kao na primjer mobilini telefoni. Moj uzor u informatici je Charles Babbage zato što se o n prvi dosjetio podjeliti funkcije računala na 3 dijela: pohrana ,procesiranje i kontrola. Charlesa Babbage - a
još nazivaju ocem  računala.

Nema komentara:

Objavi komentar